שאלות נפוצות

אם הכלב / חתול שלי לא אוכלים את המזון, ניתן להחזיר?
כמובן!
כל המזונות שלנו מגיעים עם אחריות, כל עוד לא עברו שבועיים ממועד הרכישה ונשאר לפחות 2/3 מהשק, תוכלו להחזירו לחנות
בנוגע למזון טבעי - כל עוד לא הופשר והזיכוי או ההחלפה יהיו יחסיים לכמות שנותרה
החלפה במשלוח תהיה בעלות משלוח
לאן אנחנו מגיעים?
אנחנו שולחים לכל הארץ!
מזון טבעי וכלובי טיסה רק לגוש דן, השרון, השפלה וירושלים.
תוכלו לראות את אופציות המשלוח ממש לפני שתעברו לתשלום
האם יש אחריות על מוצרים?
חלק מהמוצרים מגיעים עם אחריות יצרן (יופיע בתיאור המוצר)
בובות לא מגיעות עם אחריות
כמובן שאם קיבלתם מוצר תקול או פגום, נדאג להחליף לכם אותו או לזכות אתכם
מה הם זמני המשלוחים?
משלוחי מזון קפוא יסופקו רק לאחר תיאום מול הלקוח - ללא מענה או תיאום ההזמנה לא תסופק.
משלוחים לגוש דן יגיעו תוך יום עסקים
לאיזור השפלה והשרון עד 2 ימי עסקים
לשאר הארץ עד 3 ימי עסקים
משלוחי מזון טבעי וכלובי טיסה לירושלים יהיו בימי ראשון
*בהתאם למלאי
האם אפשר להגיע עם הכלב לחנות?
בטח! ממש נשמח
אם הכלב בעייתי עם כלבים, חתולים או בני אדם, בבקשה צרו איתנו קשר לפני ההגעה שנוכל להתכונן עבורכם
באילו שיטות תשלום ניתן לשלם?
אנחנו מקבלים את כל כרטיסי האשראי הישראלים, בנוסף אפשר לשלם בפייפאל ישירות מהאתר או לבחור בנציג טלפוני לתשלום בביט, פפר פיי, פייבוקס או העברה בנקאית
תשלום במזומן יתאפשר רק למשלוחים שהצוות שלנו מגיע אליהם. כרגע אנחנו מגיעים לגוש דן, השפלה, השרון וירושלים.
הזמנה שתשולם בהעברה בנקאית תשלח רק אחרי שהתשלום יעבור אל החנות.
האם ניתן לערבב מוצרים במבצעים?
ברור! כל עוד המוצרים שאתם בוחרים נמצאים תחת אותו המבצע
האם ניתן להחזיר מוצר לחנות ולקבל זיכוי כספי?
כמובן! ניתן להחזיר כל מוצר (מלבד מזון שעליו חלים תנאי החזרה שונים) לחנות בתנאי שהוא סגור באריזתו המקורית, נקי ולא עברו שלושה חודשים מתאריך הרכישה
זיכוי לאשראי ינתן בהתאם החוק ובקיזוז של עמלת ביטול בסך 5% או 100 שקלים חדשים - הנמוך מבינהם