שאלות נפוצות

מה הם זמני האספקה?
משלוחים מנתניה (צפון) עד רחובות (דרום) - יסופקו באותו יום עסקים*!
בימי ו' - מרעננה (צפון) עד ראשל”צ (דרום)


לשאר הארץ עד 3 ימי עסקים (עם ספק חיצוני) או ע"פ גבולות הגזרה עם השליחים שלנו:


ימי א' - נתניה עד רחובות + צפון מזרח (כוכב יאיר, צור יגאל, צור יצחק)

ימי ב' - נתניה עד רחובות + ירושלים + מודיעין והסביבה (כולל שוהם והמושבים)

ימי ג' - נתניה עד רחובות + צפון עד חיפה – קריות

ימי ד' - נתניה עד רחובות + דרום עד גדרה – גן יבנה + צפון מזרח (כוכב יאיר, צור יגאל, צור יצחק)

ימי ה' - נתניה עד רחובות + מודיעין והסביבה (כולל שוהם והמושבים)

ימי ו' - רעננה (צפון) עד ראשל”צ (דרום)



*הזמנות שנכנסו ושולמו עד השעה 11:45 (בימי ו' עד 10:45) – בהתאם למלאי ותיאום מול הלקוח בהזמנות עם: מזון קפוא/כלובי טיסה/תשלום במזומן.

**משלוחי מזון קפוא/כלובי טיסה/תשלום במזומן יסופקו רק לאחר תיאום (טווח של לפחות 3 שעות) מול הלקוח, ללא מענה או תיאום - ההזמנה לא תסופק.


לפרטים נוספים ניתן לעיין בתקנון אספקת מוצרים והכי טוב פשוט לדבר איתנו :)
לאן אנחנו מגיעים?
אנחנו שולחים לכל הארץ!

*מזון קפוא/כלובי טיסה/תשלום במזומן מוגבלים לאיזור שבין גדרה/גן יבנה (דרום) לחיפה-קריות (צפון) וכמובן איזור ירושלים (כולל מודיעין והסביבה).



איזורי חלוקה:

משלוחים מנתניה (צפון) עד רחובות (דרום) - יסופקו באותו יום עסקים*!
בימי ו' - מרעננה (צפון) עד ראשל”צ (דרום)


לשאר הארץ עד 3 ימי עסקים (עם ספק חיצוני) או ע"פ גבולות הגזרה עם השליחים שלנו:


ימי א' - נתניה עד רחובות + צפון מזרח (כוכב יאיר, צור יגאל, צור יצחק)

ימי ב' - נתניה עד רחובות + ירושלים + מודיעין והסביבה (כולל שוהם והמושבים)

ימי ג' - נתניה עד רחובות + צפון עד חיפה – קריות

ימי ד' - נתניה עד רחובות + דרום עד גדרה – גן יבנה + צפון מזרח (כוכב יאיר, צור יגאל, צור יצחק)

ימי ה' - נתניה עד רחובות + מודיעין והסביבה (כולל שוהם והמושבים)

ימי ו' - רעננה (צפון) עד ראשל”צ (דרום)
אם הכלב / חתול שלי לא אוכלים את המזון, ניתן להחזיר?
כמובן!
כל המזונות שלנו מגיעים עם אחריות, כל עוד לא עברו שבועיים ממועד הרכישה ונשאר לפחות 2/3 מהשק, תוכלו להחזירו לחנות.
בנוגע למזון טבעי - כל עוד לא הופשר והזיכוי או ההחלפה יהיו יחסיים לכמות שנותרה.
החזרה של מזון יבש או טבעי מחייבת החזרה עם האריזה המקורית- מזון אשר יוחזר ללא האריזה המקורית לא יוכל להיות מזוכה.
החלפה במשלוח תהיה בעלות דמי משלוח של 29 שח.
האם יש אחריות על מוצרים?
חלק מהמוצרים מגיעים עם אחריות יצרן (יופיע בתיאור המוצר)
רוב הבובות אינן מגיעות עם אחריות.
כמובן שאם קיבלתם מוצר תקול או פגום, נדאג להחליף לכם אותו או לזכות אתכם.
האם אפשר להגיע עם הכלב לחנות?
בטח! נשמח לפגוש אתכם.
אם הכלב בעייתי עם כלבים, חתולים או בני אדם, בבקשה צרו איתנו קשר לפני ההגעה שנוכל להתכונן עבורכם.
באילו שיטות תשלום ניתן לשלם?
אנחנו מקבלים את כל כרטיסי האשראי הישראלים, בנוסף אפשר לשלם באפל פיי, ביט או לבחור בנציג טלפוני לתשלום בפייבוקס או העברה בנקאית.
תשלום במזומן יתאפשר רק למשלוחים שהצוות שלנו מגיע אליהם.
כרגע אנחנו מגיעים לכל האיזורים שבין אשקלון בדרום ופרדס חנה בצפון וכמובן איזור ירושלים.
הזמנה שתשולם בהעברה בנקאית תצא לאספקה רק לאחר שהתשלום יעבור אל החנות.
האם ניתן לערבב מוצרים במבצעים?
ברור! כל עוד המוצרים שאתם בוחרים נמצאים תחת אותו המבצע.
האם ניתן להחזיר מוצר לחנות ולקבל זיכוי כספי?
כמובן! ניתן להחזיר כל מוצר (מלבד מזון שעליו חלים תנאי החזרה שונים) לחנות בתנאי שהוא סגור באריזתו המקורית, נקי ולא עברו שלושה חודשים מתאריך הרכישה.
זיכוי לאשראי או לחשבון הבנק יינתן בהתאם החוק ובקיזוז של עמלת ביטול בסך 5% או 100 שקלים חדשים - הנמוך מביניהם.
האם החנות נגישה?
יש דלת כניסה נגישה.
אין נגישות שמיעה.
דרכי הגעה נגישות: מחסן בקומת קרקע עם חניה פרטית.
הערה: חניון פרטי- להתקשר לפתיחת השער 03-6005510.
דילוג לתוכן